Zondag 28 juni 2026
De inschrijving voor de 5e editie is gesloten. Wat betekent dit? Alle Goodie Bags zijn gereserveerd. je mag natuurlijk wel gewoon komen.
Volg facebook en deze website voor meer informatie
Dus.... inschrijven is niet verplicht
elke Oldtimer blijft welkom!
Ook gezellig op de bonnefooi:
show je bolide en beleef alles gratis mee!
Misschien moet je even in de grasrand parkeren,
maar we zoeken hoe dan ook een plekje voor je.
Tot dan!
(Nog even voor de zekerheid: Door het terrein te betreden vrijwaar je de organisatie tegen elke aansprakelijkheid rond deelname aan dit evenement)